25 Mart 2015 Çarşamba

Mini Kendoka Figür

Bu küçük oyuncak figürden bir Kendocu yapmaya çalışacağım. Bu, şimdiye kadarki en zor proje olabilir :)


Oldukça küçük bir figür.


Bir RJ45 kablo jack koruması. Hmmm...Bu işe yarayabilir...


Hatta ortadan ikiye kesince aşina olduğumuz bir şekle benzedi :)




Bu da, eski bir IDE kablosu. Bu da işe yarayabilir.


Bütün ekipmanları bundan yapabilirim. Güzel bir deseni var.


"Men" ve "tare" denemeleri.


Küçük bir kağıt parçasını basitçe katladım ve "hakama" yaptım. Fena durmadı :)



Men'in şeklini beğenmedim, yeniden yaptım ^^



1.0Bu hand stiched^^






"Summer Gi "



Do'nun yapımı.








Eski IDE kablosu hakama'ya şekil vermek için de işe yaradı.



 Men'i biraz düzelttim.


Yeni ve geliştirilmiş Do ve Shinai


Son olarak himo'lar.


 Yoroshiku...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.