11 Eylül 2015 Cuma

"French Cleat System" askısı 2

Daha önce yaptığım "French Cleat System" askısı işe yaramıştı ancak askıların arkasında dayanak noktaları olmadığından ötürü zamanla aletlerin de ağırlıkları ile aşağı doğru esnemeye başlamıştı.

Ben de var olan şekli bozmadan, askıların arkasına bu defa gerçek dayanak noktaları oluşturacak tahtalar ile duvar yaptım.




Aşağı doğru esneme yapmasında, askıların 45 derecelik bölümlerinin arkasında duran dayanakların da biraz kısa olması sebep oldu. Onları da böylece yeniden yaptım.


Böylece 45 derece açı ile askılar hiç boşluk kalmadan tam oturabilir.
Askılar da; tamamen ihtiyaca göre, uzun, kısa, büyük ya da geniş olabilir. Aşağıdaki, komşularımı rahatsız etmeden farklı açılarda kesmeme yardım eden yeni testerem.


Askılarımı oluşturmaya başladım. Şimdilik göz kararı yetecek sayıda oluşturdum. İsteğe göre sayısı daha da artabilir. Bu askı sistemini, atölyesinin bütün duvarlarına boydan boya yapanlar da var.



Yine daha sağlam olması için, yapıştırdıktan sonra vidaladım.

Bu arada, bu askılardan güzel kelimeler de ortaya çıkabiliyor :)


 Askılara takılacak çubuklar ise, ahşap, plastik ya da metal olabilir. Uzunlukları ise ne asacağınıza göre elbette değişir.



Öncekine göre çok daha sağlam ve iyi oldu. Görüntü olarak da daha iyi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.